den 1 december 2009 19:24

Har nyss ätit, det va typ någon röra av tonfisk och pasta? O.o 
I morgon är de onsdag och det betyder... COSMONOVA, okej, skulle hellre stanna hemma men cosmonova är ju mycket bättre än lektioner ^^ Haha kimmi är sååå avundsjuk för att dom måste ha vanlig skola hela dagen, hah! ;)
Vill ha mer läsare och KOMMENTARER O_O annars är det så tråkigt att blogga ;p följ gärna bloggen också, skulle vara najs.
Varför är aldrig folk inne på msn längre? Eller.. jaa.. kimmi är typ aldrig inne och inte sabit heller - det är liksom dom jag chattar mest med? ;o kom igen hörni, var lite roligare och va inne oftare, känner mig ensam annars ._.
Nu ska jag lyssna lite på musik och försöka få syrran min att fixa spotify ^^
See ya suckers (;

// amanda


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag kan fixa spotify - gratis ;D

Min data har ju knullat sig själv och typ.. orgasmen tog kål på den ;O Så den funkar ju typ inte T___T PLUS att jag kommenterar ju hela tiden ;_;' <33

2009-12-01 @ 19:40:41
Postat av: Kim

Jag vill också slippa skitskolan -.- cp barn ;O <3

2009-12-01 @ 19:43:01
Postat av: Magda såklart ;)

sv; din blogg var inte så dum den heller,

följ gärna min via bloglovin så kan jag göra det med din! (:

2009-12-01 @ 20:12:58
URL: http://alltommagdah.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag har inte bloglovin( det typ fick damp!!!!!) men kika in på min blogg iaf! din var riktigt frääschh!! :D minmascot.blogg.se

2009-12-01 @ 20:19:19
URL: http://minmascot.blogg.se/
Postat av: Snubben

Fortsätt med det språåket Kim! Jag gillar det xD :P

2009-12-02 @ 16:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0