Fan för dessa rubriker!

Hej (:
Idag har jag inte gjort mycket alls, typ. Åt frukost med syrran vid halv 12 och sen möblerade vi om i vardagsrummet eftersom granen inte skulle fått plats annars. Sen fick jag ett tok ryck och började städa i lägenheten - ni såg rätt - jag AMANDA städade o: otroligt, jag vet.
Men jag städade i allafall i vardagsrummet, typ dammsög och så, sen diskade jag och gjorde det fint i köket och sen tog jag tag i det värsta - mitt rum!
Men det blev fint tillslut och mamma blev iallafall glad när hon kom hem :p
Så nu har jag och mamma tagit in granen från balkongen och sen ska den kläs i morgon ^^ slänger upp en bild på den då :)

Har inte gjort så mycket annat idag, så har inget att skriva om ^^
Så ha det bra (:
// amanda

btw, håller på med ännu en ny header, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0