God morgon suckers (;

Good morgon ! :]
Här sitter jag och är dö trött och har absolut inget att göra , suck.
Haha, när jag gick upp var inte mamma o pappa hemma så ja bah: " vafan..?" så ringde jag mamma och fråga vart hon var.

Jag "Vart är du?"
Mamma"På ett ärende"
Jag "Jaha... kunde ni inte lämnat någon lapp eller så?"
Mamma "Jag är på jobbet, vad menar du?"
*Tyst i några sekunder*
Jag "Nä men... det var inget"
Mamma "Men jo, säg"
Jag "Ehehe, glömde att det var måndag"

XD ett tecken på att jag är trött? :p  haha.

Well well well, nu ska jag gå och äta frukost... typ.
Bye! (:
// amanda

Kommentarer
Postat av: K A R I N

Tack så mycket! :)

Din med!



KRAM

2009-12-21 @ 13:49:37
URL: http://karinbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0