Här ska det sitta en rubrik ;)

Hallluuw (:
Först och främst vill jag säga GRATTIS till min lilla Kimmi som blivit tonåring idag! (Fast hon har bettet sig som en hela året ^^)



Och gissa vad? hon har färgat håret rött :D fast har inte sett det än :o

Men iallafall. Igår var jag med sarah i vällingby och julhandlade det var kul (: köpte en pac-man mugg till kimmi i present också ;)
Sen så var jag med sarah idag med och kollade runt lite i affärer och köpte lite mer julklappar, sen kollade vi på hårfärg, så efter jul ska jag färga mitt hår;

  typ den


Har just suttit och slagit in massa julklappar med syrran och lyssnat på julmusik (fortfarande ingen julkänsla -.-)
Men nu ska jag nog hoppa i säng ;)
Sov gott ;)
// amanda


Kommentarer
Postat av: Kimmie *:

Fett säääxi bildru hitta också :3 som Maaana banana ;o <3

2009-12-20 @ 23:40:11
Postat av: mana

lugnt att min bild va säxigast -.- ANNARS JÄVLAR KIMMIE !!!!!!!!!!!!!!!! :@ <3

2009-12-21 @ 01:29:37
URL: http://lillskits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0