LUCIA

Jahupp, då vare 3:e advent + lucia då.
I helgen har jag gjort massor ;) I fredags så dansade jag ju i kfem, det var kul med de blev lite fail ^^ sen åkte jag, kimmi, emelie och amanda till stan och gjorde nada ... eller kim och emelie hoppade omkring och sjöng ... O.o
Men sen så sov jag hos kimmi och sen gick jag hem och tog det lungt o så. Sen ringde kim och frågade om jag skulle me till kista, så det var bara att göra sig i ordning och dra. Jag köpte en keps (^^) och en tröja med ett spöke på x) I allafall.. vi var där ett tag och kim köpte ett par snygga jeans och en nice klänning som hon hade idag på hennes släktkalas, för om 1 vecka blir min lilla kimmi en tonåring ;o
Så var då på släktkalaset idag... det var väl ganska trevligt.. men sa typ högst 5 meningar på hela eftermiddagen/kvällen xD

Nu har jag, syrran och kussen bakat pepparkakor ;) smarrigt!
Nu ska jag dra.
Glad lucia! Eller vafan man säger ^^
// amanda

    Min keps ;)


     Kim idag


     Jag igår ^^
 

Kim och jag i provrummet
   



Kommentarer
Postat av: Emelie :*

men att hoppa runt är ju roligt :c

2009-12-14 @ 17:07:02
Postat av: Kim

Ja :< Visst köpte ja fin klänning :D?

2009-12-15 @ 16:54:31
Postat av: Allie

Nice kepa.. hoppas att du kommer att ha den i skolan.. ;)

2009-12-15 @ 18:37:30
Postat av: Snubben

För fan blogggah meeeraaa!! :D

2009-12-15 @ 20:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0