Förlåt för dålig uppdatering

HÄY :)
Förlåt för att jag inte bloggat något tidigare idag, men slutade ganska sent och var med kim en stund, sen har jag också fixat en design till Nathalies blogg (; Säg vad ni tycker - www.nattihs.blogg.se
NOprovet gick väl lite sisådär, men får nog godkänt iallfall! :)

Veckan kommer nog att gå ganska fort, på onsdag ska klassen till cosmonova och kolla på någon film, kul! :) Sen ska jag åka till karlskoga på torsdagkväll, mina och min familjs vänner bor där, och det betyder att jag tar ledigt ¨på fredagen ;) yey! Men tar med pappas skit-laptop, måste ju kunna blogga ;p
Ska dra, men messa om ni vill något, eller logga in på msn ^^
See ya!
// amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0