freedag

Ska ut med sarah snart, måste bara fixa mig i ordning och så, mitt hår är en katastrof och vi ska inte tala om sminket ;p
Såå, vi kommer väl dra till vällingby som vanligt, typ göra ingenting.
Vet inte om jag kommer missa idol, om jag gör det kan jag ju bara kolla på reprisen på datan eller så ^^

Well well... dagen var väl hyfsat bra och det är så jävla skönt med fredag ;D Och vet ni vad? vi har bara 3 idrottslektioner kvar på den här terminen :D och jag kommer bara vara med på två. Jag är ÖVERLYCKLIG.
På onsdag ska kanske klassen till cosmonova och kolla på någon vatten film, sköönt (:

Aja nu måste jag dra ;) Messa om ni vill något ^^
// amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0