Good morning

god morgon (:
fredag idag, fan vad veckorna går fort bara 3 veckor tills jullovet *längta*
Första lektionen är spanska :O och har inte gjort läxan... woops.
Sen är det idrott men ska inte vara med eftersom jag fortfarande har ont i armen efter vaccinet så kommer ng bara sitta och kolla på. Sen har vi en timmes lunch idag igen och efter det blir de svenska, vi ska bara läsa i våra böcker, typ.
Sista lektionen är matte, och när man ligger en lektion före planeringen så får man gå, och det gör jag redan = ingen matte idag :D
Så dagen är väl ganska najs, även fast kimmi är sjuk ._.
Nu måste jag börja göra mig i ordning för att gå till bussen ^^
Bye (:

// amanda

Kommentarer
Postat av: Kimmie

Ofta dagen va najs om jag va sjuk >:'O T____T bajsunge <\3 -.-

2009-11-28 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0