"horan vände bussen"

Hah, min dag har varit lång.
Först vare bild, vi hade vikarie så vi fick sluta tidigare, wohoo! (: Sen blev de seg spanska med Ana-maria, zzZzzz.
En timmes lunch, jag och nathalie gick en sväng i åkermyntan.
Sen blev det idrott med samma vikarie som vi hade på bilden, men var inte med - hade ont i armen efter sprutan. tack och lov för det, för dom spelade fotboll.
Sen kom det värsta på hela dagen .... SVENSKA PROV ;O kunde inte mycket alls, gissade typ på hälften.

Men iallafall, drog hem till kimmi sen och typ åt lite nudlar, kollade på tv och glodde på människor i skolkatalogen. Sen gjorde vi i ordning oss och gick ut. Gick omkring i kylan ett tag utan att ha ett piss att göra, sen kom kim med idén att vi skulle ta bussen til backlura. Why not?
Så vi hoppade på bussen. När vi var i backlura hittade vi först inte till busshållsplatsen hem så irrade omkring där ett tag.
Men när vi äntligen kom till hässelby vill kimmi åka tillbaka ;o så vi går till den andra busshållsplatsen och hoppar på den bussen igen ^^
När vi nästan e framme i Backlura är det bara vi och chaffören på bussen, så vi frågar henne om hon ska vända (så att vi kan följa me tillbaka) Men hon bah: Nee.. nee, ni får hoppa av.
Så då gör vi det och börjar gå den långa sträckan till en annan busshållsplats. Då ser kim att chaffören ändå vänder bussen, och vi börjar springa och kim gapar så högt hon kan "HORAN VÄNDE BUSSEN, HORAN VÄNDE BUSSEN" och jag typ asgarvar mitt i allt. Har typ aldrig sprungit så fort ;o Men när vi kommer till busshållsplatsen ser vi att det står "Ej i trafik" och den vänder och åker åt andra hållet. Snacka om irriterande.
Aja, vi kom faktiskt tillslut hem, annars skulle jag inte suttit och skrivit det här ^^ Och nu är jag astrött och tänker skita i spanska läxan vi har tills i morgon (a)
Nu ska jag dra,
ha de bäst (:

// amanda

Kommentarer
Postat av: Kim

menföfan, horan bara; nee nee nee och skakade på huvet och såg helt PSYKOPAT ut T___T cp buss, fick fett ont i halsen av att springa och skrika samtidigt >:'O

2009-11-26 @ 20:36:05
Postat av: Snubben

Sejer ba: WTF?!

2009-11-28 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0