Kommer inte på någon jävla rubrik

Sitter här och är jätte trött och den enda jag vill göra är att lägga mig och sova hela november ut. November vädret gör en verkligen deprimerad.
Efter skolan åkte jag, nathalie, mana och tammy till dansen. Fast ingen dansade, bara två stycken. Smarta jag hade glömt mjukisbyxor och tänkte absolut inte dansa i mina nya jeans.
Så vi satt bredvid och tog lite bilder och skit.

I morgon ska jag ha utvecklingsamtal och då ska jag och pappa prata med min mentor om att jag vill byta klass till 7B, för jag trivs inte med människorna i min klass (förutom några) och känner mig liksom inte "hemma" i klassen. Fast, som om dom i klassen märker att jag byter klass, känns som om jag är "den-där-tysta-tjejen-som-ingen-vet-namnet-på" suck.

Har läsdag i morgon också, börjar 08.30 och slutar 14.00 och den enda vi ska göra är att läsa, men hellre de än lektioner. Missar NO, matte, engelska, SO, svenska och mentorstid - fan vad bra!

Ska dra, men slänger upp lite bilder.
See ya ;)

// amanda

                         mina nya jeans


            mana, nathalie och tammy på dansen



            haha nathalie gjorde något konstigt med luggen XD


Kommentarer
Postat av: Bea

Men amanda, du kan ju inte byta klass! :O :(

2009-11-25 @ 19:07:04
Postat av: tammy <3

haha man ser bara halva mig <33

2009-11-26 @ 18:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0