Min dag

Skolan gick segt som fan med massa tråkiga lektioner. Försökte logga in och blogga under rasten men datorerna krånglade. Sista lektionen var Elevens val: svenska och vi kollade på en gammal skit film som heter "drömprinsen" med sämst skådespelare.
Efter skolan åkte jag med kim till kista och kollade runt i massa affärer, köpte en ny mascara (:
Sen satt jag o kim hos hennes ett tag och nu sitter jag här och zappar mellan Ullared och Sveriges fulaste hem - jag har jätte kul - noot!

Ska väl surfa lite på datan och ta de chill ,
hejsvejs!

// amanda



Kommentarer
Postat av: Becca med C

Det är toppen här! Förutom att jag är fast i matten -_- Bra på matte?

2009-11-16 @ 20:54:21
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0