Problems in the air

Kompis1 och kompis2 börjar tjafsa om en kille.
Det håller på ett tag tills kompis2 säger att hon inte är sur på kompis1 längre.
Kompis1 tror inte på henne, eftersom kompis2 verkar ganska sur.
Jag börjar chatta med kompis2 på msn mer än jag brukat göra och tycker att hon verkar väldigt shcysst.
I skolan börjar jag och kompis2 prata mer än förut och kompis1 - som jag varit kompis mer mycket längre - ger mig lite konstiga blickar.
Jag frågar om kompis1 är sur på mig, hon säger nej.
Jag försöker reda ut kompis1 och kompis2 's bråk men kompis1 verkar inte gilla det.
kompis2 och jag umgås lite utanför skolan.
kompis1 berättar att hon tycker det är irriterande, men att hon inte vet varför.
Jag börjar känna mig illa till modds, hur ska detta sluta?
Varför ska jag alltid hamna i mellan, nu vet jag inte vad jag ska göra.
Forsätter jag umgås med kompis2 känns det som om jag och kompis1 kommer tappa kontakten, och det vill jag verkligen inte, det är redan spänt mellan oss. Men jag tycker att kompis2 är snäll.

Help?

Kommentarer
Postat av: Snubben

katastrof o.o

2009-11-23 @ 18:39:24
URL: http://http:/
Postat av: Anonym

Prata med "kompis1" och "kompis2" om det, kanske kommer funka tillslut?

2009-11-24 @ 17:42:22
Postat av: Anonym

Bry dig inte om dom.

2009-12-20 @ 23:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0