Reading

Idag var de som sagt läsdag. Höll fan på att somna flera gånger. Men läste faktiskt nästan ut en bok.
Tog grisvaccinet också, så har ganska ont i armen nu, suck.
Om 1½ timme så blir det utvecklingsamtal, tråkigt. Hoppas de går fort, fast det tror jag inte efterrsom jag ska berätta att jag vill byta klass, då kommer hon (min mentor) börja med "varför då?" "vi kan försöka göra det bättre" "vilka trivs du inte med?" och BLABLABLA. Fan, pallar inte.

Just nu sitter jag och lyssnar på skit musik och väntar på att något ska hända. För just nu händer absolut ingenting. Vilket tråkigt liv man kan ha då, kan typ inte någon snubbe ringa och säga "grattis du har nu vunnit 10 miljoner och nu kommer du leva lyckligt livet ut" Nä, fan vad jag är konstig.
Aja, ha det najs och lev ett bra liv!
Ciao`

//amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0