Segaste dagen

Dagen har varit jätte seg.
Först hade vi mentorstid och sen en jääätte lång spanska lektion.. eller... ja, en timma - men det kändes som minst 3.
Sen blev de fisk till lunch. Rasten gick fort och sen var de engelska med en konstig vikare.
Musiken var inställd så det blev hål timme (1h 20min) så jag, nathalie och alicia gick en runda och sen satte vi oss i korridoren. Sen var det bara SO och svenska kvar, med det gick segt som fan.
Det var jävligt mörkt ute när jag väntade på bussen, klockan var ju bara halv fyra men ändå så var de mörkt.
Det var typ inga på dansen och jag var trött som fan, så sa att jag mådde dåligt och gick hem.

Ha de bra, typ.
// amanda


    tänk om skolan skulle brinna upp :D

Kommentarer
Postat av: Becca med C

Sv: Kan bara säga att jag och matten är de största fienderna så du kan inte tänka dig..

Ja fan! Låt skolan brinna xD

Händer på nyår?

2009-11-17 @ 19:26:59
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0