Torsdag....

En dag kvar tills fredag ;o yeeey! :D
Men fredag = idrott
På idrottem idag fick dom som ville spela fotboll göra det i hallen, och gissa med vem? ;o joo, Steve Galloway! (okej har typ aldrig hört talas om honom) men är tydlien någon slags tränare för djurgården, min idrottslärare känner typ honom. Men efter som jag skrev "dom som ville spela fotboll" så menar jag inte jag. För fotboll+amanda=KAOS! xD
Så vi andra hade lite fritt, så vi hoppade rep (jag stukade tån)
Imorrn äre spanskaprov, jag kan NADA.
Well well well, bye på er!
// amanda



                 Det är snubben som spela fotboll med oss typ (:

Kommentarer
Postat av: Becca med C

Jag ska ut till landstället med vännerna. Kommer bli bääst :D

2009-11-19 @ 23:40:32
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0