Här kommer ett inlägg

Freeedaag 8D
Hade först cepespanska, sen vare idrott, jag var icke med (y)
sen vare lunch, någon äcklig kyckling pryl? Smakade inte ^^ men köpte en toast.
Aja sen vare läsa på svenskan och sen matten, fast vi fick gå om vi gjorde alla uppgifter hemma 8D
Så sitter här, drogar lite youtube klipp, har tråkigt. Vill gå ut o: någon som vill göra nåt?
men iallafall, ikväll blir det talang, någon snubbe i min syrras skola ska tydligen vara med, haha lawl.

I morgon vet jag inte heller vad jag ska göra, som vanligt då. Om det är soligt får man väl ut och gå. Ska försöka träna på gymmet något i helgen också.
Och på söndag kväll blir det plugg plugg plugg. No prov på måndag, suck.

Men, aja. vad mer ska man skriva?
Hmm.
Jag vill ha en ny cool design på bloggen o; någon som är bra på att göra det?

Happ, det var väl det.
Lev lyckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0