hej bitches <3

I äm back from karlskoga.
Hade det väl nice där, satt mest och bögade mig förstås. Fast jag och daniel gick en promenad på 6 km, suck on that bitches.
Haha.
Men har iallafall tjockat mig en massa, usch, aja baja.
Jag och kimmihowra drog hem till mayatönt idag och glodde på film, 50 firts dates, jätte bra!
Sen åt vi och sen gick vi till kimmi och snacka lite och bara hade det nice (y)

Imorgon ska jag först till vällingbu med sarah och köpa hårfärg, sen ska jag hem och lottipotti ska hjälpa mig färga det, sen ska jag hem till kimmi, ska slagga där, maya också 8D suuuuupernice.
Hmm. Nu ska jag sociala mig lite på msn med mina plöttar.
CIAO!

btw, vad tycks om den nya headern? ;)

Kommentarer
Postat av: mays :3

Din nya header... e niiice >:3



lawl XD jah, suuuper nice imorrn! ;D

2010-04-06 @ 00:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0