Hemma

Tjatja, kom hem för ett litet tag sen.
Drog först och mötte sarah i vällingby. Vi gick runt lite och jag köpte en kofta eller något, puder och ett linne. Sen satt vi i vällingehus ett tag.  Sen ville jag till BikBok så vi åkte till tcentralen. Där köpte jag en tjocktröja, hann inte prova den så när jag kom hem såg jag att den var lite för lång, heh. Men aja.
Sen åkte vi tillbaka till vällingby, kollade runt lite, drog hem till sarah och gick ut med hennes hund och köpte Magnum Gold, super god!
Sen hade vi inte så mycket att göra så vi hämtade sarahs mammas cykel och cyklade först till grimsta och glodde på fotboll, haha nolife. Det var typ BP mot något böglag, självklart hejade man på BP och självklart så vann dom ;)
Sen cyklade vi bara runt lite och hade det chill. Supernice väder ute idag! ME LIKE.
Sarah var tvungen att dra hem sen så vi cyklade till henne och jag hämtade mina grejor och drog sen till tuben.
Sen skrämde sabit mig genom att braka ner på sätet framför mig på tunnelbanan. Så vi satt och snacka lite och så.
Japp. Så nu sitter jag här och ska strax käka middag.
Slänger in några bilder,
Ciao. 


              Sassa på cykeln, hon sitter på pakethållaren ;p


                               Ginatricot 249 kr


                                    Ginatricot 99 kr


                                   Bikbok 299 kr



                              H&M 49.50 kr




Kommentarer
Postat av: sarah<3

(y) HAHA ;)

2010-04-25 @ 20:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0