hey 8D

tja.
jag känner attt jag e lite dålig på att blogga, lawl.
anyways.
dagen gick hyfsat snabbt, på sista lektionen fick henriette damp och skrek och det såg ut som om hon skulle bryta ihop vilket ögonblick som helst. fick sitta och titta ut genom fönstret för att inte börja asgarva, haha (y)
sen så åkte jag och mötte upp sarah i brommaplan, smart som lilla jag är lämnade jag jackan i skolan, det såg varmt ut, men det blåste som fan o:
Iallafall. vi tog ut hennes bigmama hund och sen gick vi till vällingby och köpte mjukglass och drog till en parklek för att sola :) supernice.

sitter just nu med världen mensvärk för er som ville veta (y)
lyssnar på lite musik och bara tar det lungt. är sjukt trött.
BYE! :D


me right now o;
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0