Rubrik saknas!

Tjena tjena.
Mamma väckte mig vid halv 7 och frågade om jag skulle till skolan, mådde fortfarande illa och hade sjukt ont i huvudet så... ja. Sen skulle jag ju somna om, och det gick ju bra, eller inte. Så ja jag gick upp halv åtta när jag egentligen skulle kunnat sova hela dagen (y) duktigt.
Har inte gjort så mycket idag, suttit vid datan, typ.

Glodde nyss på film, He's just not into you, den var faktiskt bra, handlade om relationer blablabla. Bättre än jag väntat mig, verkligen se värd! :)

Just nu sitter jag och väntar på att något ska hända. Superkul.
Men aja, får väl lyfta på arslet och hitta på något att göra, eller vad säger ni?
Adios mi amigos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0