söndag - skola i morgon

hej.
sitter och drogar fireflies och tråkar på facebook (y)
drog och tränade vid klockan ett med syrran och hennes kompis, sen gick jag hem och duscha ofc.
Jag åkte och mötte sarah i råcksta och vi gick till vällingby men hade inget att göra så vi gick till guldet. där var vi suuuuper mogna och lekte BURKEN med sabits lillebror och hans kompisar? XD hahah, fett cepe. jag och sarah sög och fick räkna hela tiden, och springa en massa o.o jobbigt. sen GICK jag hem, duktigt va?
Imorgon äre skola, ångest som fan (y)

Hm. när kim kommer hem ska vi ut på en promenad, haha fan vad jag har motionerat idag? men man får passa på att vara ute nu när det äntligen blivit sol.
Pallar inte blogga något mer, slänger in min drog låt för dagen ^^


Kommentarer
Postat av: sarah<3

HAHA xD

2010-04-11 @ 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0