TjEnArE

hej gott folk.
förlåt för dålig uppdate.
ja.. första lektionen idag var mentorstid, vi satt i en ring och skulle dra lappar där det stod t.ex "Det bästa jag vet är..... " så skulle man säga det man tyckte bäst om, typ. Jag fick "Jag tycker att de värsta som finns är männsikor som...." Sviker. Svarde jag, eftersom det är så.
Aja, sen hade vi iallafall spanska och sen lunch, satt med maya i glasgången och garvade åt folk som gick förbi (y)
Efter det var det vääärldens längsta och tråkigaste engelska lektion, och det känder suoer konstigt för alla satt tysta och jobbade, annars brukar det vara som typ... en cirkus? Haha jag föredrar det framför tråkig tystnad.
Sen hade vi iallafall musik och vi skulle spela upp en låt och min grupp spelade upp "Boulevard of broken dreams" jag var ju luuungt bäst! Haha NOT. Sen hade jag, bella och alicia världens kortaste redovisning om napoleon på SOn, hehe.
Elevens val efter det , för min del svenska. Gjorde ingenting. Superkul.
Det var min dag, intressant va? Haha.
bloggar senare.... eller i morgon, får se vad jag känner för,
see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0