Utvecklingsamtal

Jahapp.
Kom hem för ett tag sen från utvecklingsamtalet.
Satt som vanligt där helt frånvarande och nickade och svarade "vet inte" på rätt ställen, lawl.
På vägen hem hämtade vi gitarren hos min farbror, den är ostämd men pappa ska hjälpa mig med det när han kommer hem.
Sen blir det bara att rocka loss! Haha eller inte. verkar faktiskt sjukt svårt att spela.

Sitter iallafall just nu och drogar "Hey soul sister" så jävla nice låt, känns som en typsik sommarhit eller något, blir iallafall glad av att lyssna på den, haha.
I morgon är det idrott, volleyboll. Vet icke om jag ska vara med, är nog inte så bra eftersom jag vart sjuk så länge.. eller vad säger ni? ;)

Ja, har inte så mycket mer att skriva tror jag.
See ya later bitches! 8D

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: vet de är ett jätte bra program <3

Ska göra en liten genomgång sen hur man sparar, många har undrat de! ;)

2010-04-21 @ 19:42:34
URL: http://bratzparradi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0