Äntligen freedag ;)

Yey, no school på 2 dagar 8D
Drog till vällingby med mamma efter skolan för att leta skor, hittade inga, hah. Sen åkte jag till bromma och mötte upp sarah som precis slutat. När vi var påväg till tunnelbanan igen kom några psykopater i hennes klass och typ höll på, ena bögen kastade snöboll på mig >_< jag ska ge igen!
Aja, sen var vi hos henne en stund, tog ut hunden och sen gick vi till vällingby.

Har inga planer i helgen än så länge, vi får se vad som händer :)
Ska sociala mig på msn nu,
BAII  (;

Kommentarer
Postat av: Snubben

itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz itz :D

2010-02-19 @ 22:19:20
Postat av: Mays :3

Hur gör du så där med dina bilder? O,O de e fett coolt X3

2010-02-20 @ 16:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0