God morgon,

Hann inte blogga igår. Men drog iallafall till vällingby med sarah. Vi gick omkring ett tag och sen fick vi för oss att vi skulle träffa kantapol och hans kompis. Så vi stod inne på åhlens och vänta på dom och när dom kom blev vi as rädda, haha XD men dom va typ helt cepe, dom bah ställde sig vid en hylla 5 meter ifrån och bara glodde? Sen så smsa han och skrev; Vi leker kula göma ok? 
Ja hans svenska är sämst. Ah men iallafall, vi sprang omkring på åhlens och gömde oss, haha så jävla fail asså. Men dom var sjuukt skumma. Sen så börja dom iallafall prata med oss. Och vi sa att vi väntade på att en kompis skulle komma (Rosy) och han bah: Våran kompis kommer också och han också vill träffa er.
Och så kom hans kompis då, han va aaas läskig, jag skojar inte. Så vi bara stod där och vi visste inte vad vi skulle göra, för han ville att vi skulle gå någonstans med dom men jag tänkte absolut inte göra det. Sen kom någon butikssnubbe och sa att dom var störiga och körde ut dom, sen kolla han på oss och bah: Dom har iallafall gått nu. Så han fatta typ att vi va rädda XD
Sen mötte vi upp Rosy och sen gick vi tillbaka till kantapol o dom i kfem, fast den läskiga snubben hade stuckit. Så vi satt där och FÖRSÖKTE snacka svenska med dom, gick inte så bra.
Haha aa sen hände massa annat som jag inte orkar skriva ^^

Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske gå och träna med katja o lotten, men vi får se. Men ikväll blir det iallafall bio med katja, Avatar, ska bli najs :)
Bye,

Kommentarer
Postat av: sarah<3

hahahahahaha yeeeeyy de as kuuul ;)

2010-02-28 @ 11:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0