Helluw!

Slutade halv fyra idag, suck! Men på sista lektionen kollade vi på bring it on, faktiskt väldigt bra om man tänker på att det var en film man såg i skolan ;p Fast som vanligt vare en såndär typisk high school film typ.
Innan svenskan var det några jävla bögjävlar i 9:an som kastade in en snöboll i mitt skåp, no life eller? Sen satt dom bara där och flina också! Dom kan ta sig någonstans!

Ikväll ska jag först äta middag, sen måste jag plugga till svenska provet i morgon. Fick en FRIDA tidning idag som jag ska läsa också och sen måste jag duscha. Så vet inte om ja hinner sitta något mer vid datorn.

Nu är middagen färdig så jag måste dra! Ha en bra kväll! ;)
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0