Ja jag har tråkigt 8D

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött.. typ? o.o
Favoritgodis: Choklad och surt.
Är det nåt du absolut inte äter: Vita kalsonger med bajsrand ;D
Kläder just nu: Mjukis kläder (a)
Musik just nu: Inget O_O
Vad sa du senast: bög.
Fisk eller badkruka: Vene fan asså.. olika?
Saft eller alkohol: Vene.. gillar inte saft så mkt ._.
Hur många kuddar sover du med: 3 8)
Favoritväder: Det beror på mitt humör.
Spelar du nåt instrument: Näää
Morgon- eller nattmänniska: Night ;)
Sparare eller slösare: Slösare (!)
Bästa film: Step up
Tror på liv på andra planeter: Ehm.. måste ju finnas en annan planet som jag kommer ifrån?
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp, haha^^
Älskar du henne/honom fortfarande: Som vän, ja.
Har du några homosexuella vänner: I don't know?
Tror du på mirakel: Inte för ens jag är med om ett.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja..?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: HAHAHHA, tolerant? *amanda goes blond*
Hur många barn vill du ha när du blir stor: EHM... asså vet inte..
Bio eller promenad: Det beror på ;)
Är du kittlig: neeej *host*
Stjärntecken? Står olika i olika tidningar XD haha men tror jag är vågen XD
Rädd för insekter? Ja o.o
Äckligaste insekten: KIM! O_O (hahah)
Största svaghet: Tar åt mig för mkt.
Det här är jag bra på: Reda ut andras problen -.-'
Bästa bok? Många ^^ heh.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
 Osynlig! Då kan man smyga in i killarnas omklädningsrum, hahhaha skojja XD
Vad vill du jobba som? Vene, 
Chips, morötter eller godis? GODIS! O_O
Pizza eller hamburgare? Hamburgare (a eller cheeseburgare snarare.
Skriver du dagbok? Jag gjorde..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ja då ;) 
Stökigt eller välstädat? Me <3 stökiga rum (a)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? USCH NEJ!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vet inte XD
Saltar du på maten? yuup 
Gillar du att sjunga? Ja. Men du gillar inte att höra ;) 
Anser du att du är stark?  Well.. det beror på vem jag slåss mot, hah! 
Brukar du sola?  Yeep.
Vad gör du om du får hicka? Blir skrämd ._.
Röker du? Nuppe
Snusar du? Eeuuw.
Använder du knark? Amen självklart -.-
Kaffe, te eller inget? Inget, usch usch

Snodd från Mariams blogg ;) www.mariiam.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0