Onsdag, torsdag, fredag

Woops, bad update, sorry.

Onsdag Hade som sagt NO prov, gick inte så bra, men får nog godkänt iallafall. Haha kommer inte ihåg vad jag gjorde efter skolan då.. kanske åkte till vällingby med nathalie? Eller var det i torsdags... AJA!

Torsdag Ehm. Bakade bullar på hemkunskapen, super gott! Och så hade vi idrott också, var inte med. Och sen på SOn jobbade man typ inget. Efter skolan så åkte jag hem.. tror jag! Jävligt dåligt minne man kan ha alltså

Fredag/Idag Fick sluta tidigare på matten så efterskolan åkte jag tammy vera och nathaliiie till vällingby för att köpa present till nathalie som blir officielt fjortis i morgon. Vi gav henne godis, hår borste och hårsspännen. Sen drog vi hem till tammy i bromma och glodde på tv, snacka lite och bara hade det najs. Sen tog vi bussen och tuben hem och nathalie var flummig som fan asså o.o haha.
Hade tänkt att göra något ikväll, typ gå ut eller något. Tänkte gå ut med emelie men vi visste inte vad vi skulle göra så det blir nog inget. Så om ingen kan göra något så blire ostbågar och tjejfilmer ikväll för mig, hah.

någon som vill göra något? o;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0