*vad ska det stå här då?*

Hej gott folk!
Sitter här och drogar musik och tänker på att jag kommer få skit i morgon eftersom jag inte gjort hemkunskapen, aja baja. Men tror faktiskt inte att någon gör den ^^ eller får hoppas det iallafall.
Gjorde nyss ett collage med tre olika bilder där man ser hur jag förändrats sen 6an, men lägger inte upp den eftersom dom två första bilderna är så fula, haha.
Men det är ganskaa stor färändring, tycker jag iallafall ;)

Kan man ha ångest en hel vecka pga en idrottslektion? Hah. För vi ska ha handboll i morgon och på fredag ska vi visa upp någon gymnastik sak, gulp. VILL INTE! Asså idrott är det värsta som finns. Usch usch.

Nyaste droglåten



Well, ska typläsa lite bloggar nu,
Bye!


                         bjuder på den ;)

Kommentarer
Postat av: din beundrare

uppdatera mer föö fan

2010-02-14 @ 18:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0