4 januari 2010

Min dag har varit jätte spännande!... Not.
Har faktiskt bara suttit vid the sims 2 heeeela dagen, "skaffa dig ett liv" tänker ni då - Jag har inget!
Har inga planer för veckan, eftersom jag inte har något liv (:
På fredag händer det som jag fruktar mest, det värsta som finns och det som tar över mitt "liv" - SKOLA
Usch usch usch, vill verkligen inte börja. Men vad fan har jag för val? Det är ju "bara" 5 ½ år kvar, heh?
Nu fick jag skolångest också, yey!
Längtar tillbaka till 6an då man tyckte det var kul att komma till skolan - fast det berodde väl mest på människorna där också, men ändå.

Pallar inte blogg mer, blir något mer inlägg innan natten.
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0