Helgen

Tjolahopp!
Kom hem för någon timme sen.
Har som sagt tillbringat helgen med tammy och nathalie hemms hos tammy.
I fredags var jag först och klippte mig - blev inte nöjd. Sen åkte nathalie hem till sig och jag och tammy drog hem till henne. Vi satt och kollade på film och sen gick vi och mötte upp nathalie och åkte till vällingby och köpte massa godis. Sen satt vi och snackade och kolla på film.
Sen igår åkte vi till vällingby igen och jag köpte en mascara, nathalie köpte foundation och tammy en kjol. Sen när vi vart hemma ett tag så gick vi... eller nej vi sprang till coop, haha det var fett jobbigt XD Och där köpte vi ännu mer godis XD
Så vi har tjockat oss hela helgen ^^

Ska sätta mig framför tvn nu (: bye!

Kommentarer
Postat av: aannoonyyymm

hahah

2010-01-24 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0