Kim gästbloggar 8D

Hälluuuuw! 8D Vi har skit tråkigt. Sitter vid varsin lap top och typ gör ingenting xd Amanda vill att jag ska skaffa blogg o: men mitt liv e typ tråkigare än tråkigast. Jag chattar me Måns och Hugo atm. Dom tror att om ja börjar blogga så kommer ja bli nästa Kissie (Fast emo dåra O.o) Jag och amanda har gjort .. ingenting idag .. dun dun dun duuun. Vi har åkt och handlat typ. Vi ska snart kolla på film men vet inte vilken. Vill kolla skräckfilm D: men hon har typ ingen på sin data -.- Jahapp .. ehm .. xD jag märkte just att de va feeett mörkt ute o.o haha har ingen koll på tiden ^^ nu stressar hon mig så ja måste nog sluta blogga nu T_T men jag LVOAR att blogga imorn (Jag, Kim alltså) och amanda ska INTE, jag upprepar hon ska INTE sluta blogga.

BaiiBaii *: // Kimmie

HAHAHhaHA WTF?!

Kommentarer
Postat av: amandaa

Ofta du la ut en så ful bild på mig! Mongobarn!

2010-01-09 @ 16:31:50
Postat av: Kim

Den e inte ful T_T

2010-01-09 @ 16:32:30
Postat av: Din beundrare

Den är göööllig

2010-01-10 @ 12:55:14
Postat av: Emelie'

HAHAHAH XD

2010-01-10 @ 16:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0