Kommer aldrig på någon jävla rubrik!

Dagen var lång och seg, precis som jag hade trott den skulle bli.
Höll seriöst på att somna på spanskan eftersom vi höll på med.... grammatik?
Blev fiskburgare till lunch.. eller för min del blev det hamburgebröd. Hah.
Men hade iallafall engelska efter lunch som aldrig ville ta slut, höll på med massa verb korssord och skit. Sen vare musik och vi var indelade i grupper och skulle lära oss spela en låt man valt ut, vi har "Every breath you take" och jag spelar piano med alicia. Tog ett tag att lära sig den, men tillslut gick det :) Men hörde knappt vad jag spelade eftersom en viss person slog på trummorna med all sin kraft heeela tiden -.-
Men sen hade jag en lång SO lektion och sen 45 minuters läsning.
Efter det drog jag direkt till vällingby med sarah och vi typ tjockade oss? Eller vi var först på hennes piano - hon är jätte duktig!

Well well... Mina planer för veckan ser ut så här:
I morgon (Onsdag): Shoppa med sarah, plugga plugga plugga
Torsdag: Plugga SO-skit
Fredag - Söndag: Jag och nathalie ska sova hos tammy (:

Hehe - måste skriva klart och rent ett SO projekt tills på fredag, En uppsats om sverige på spanska tills torsdag, och plugga glosor på engelska tills i morgon. Men tog jag hem min väska? Nope! Woops? :p

Ciao! 


Kommentarer
Postat av: sarah

haha, duktigt amanda xD <3

2010-01-19 @ 22:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0