Monday

Helluuw!
Denna måndag har varit väääldigt lång. Först hade vi en svenska lektion som aldrig ville ta slut, vi jobbade i något häfte om ordkunskap - tråååkigt! Sen hade vi NO och fick bygga klart våra bilar vi börjat med, men min och nathalies blev inte direkt lyckad, hjulen hamnade fel och dom ville inte snurra (!) Sen hade vi i allafall lunch, typ Skånsk Lapkojs - men åt ingenting, förutom lite mackor. Sen hade vi syslöjd och vi skulle fortsätta på pennfodralet vi håller på med, men eftersom jag är så dålig på att sy fick nathalie hjälpa mig, hon styrde och jag gasade - snabbt! Så nathalie sydde lite utanför då och då, hehe.
Men sen blev det NO igen och vi skulle ha race med bilarna, men eftersom våran blev fail var vi inte med. Sen hade vi matte med en konstig vikarie och sen var det elevensval, för min del var det då svenska = sitta och läsa i en timme.
Jag slutade 15.20 men eftersom jag och nathalie skulle hem till tammy fick jag först gå ner till träslöjden där nathalie va, hon slutade 16.00 och sen gick vi för att vänta på tammy som slutade 16.20.
När vi kom hem till tammy åt vi våfflor och sen satte vi oss vid datan och jag lärde henne hur man laddar ner filmer ^^
Kom hem runt halv nio och satte mig och kollade på den tråkiga idrottsgalan med mamma och pappa.

Well.. det var min dag. Ovanligt långt inlägg för att vara jag ^^
Ha det bäst!

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0