My day

Nu sitter jag här ny duschad och fräsch ;) Kom hem för någon timma sen.
Först mötte jag Tammy och Nathalie i hässelbygård. Sen ville Tammy äta (ovanligt^^) så vi åkte till donken och åt en varsin hamburgare. Sen hade vi inget att göra så vi satte oss på tunnelbanan. Vi åkte in till odenplan och gick till ett litet fik/café som Tammys mamma jobbar på. När vi kom dit fick vi chokladtårta och läsk och mackor, mums! :) Vi satt där och pratade lite med varandra och tammys mamma som var jättesnäll ^^  Vi satt där i ungefär en och en halvtimme tror jag. Det var jätte mysigt! Längesen jag hade så trevligt faktiskt!

                         Tammy & Nathalie på fiket!



Snart måste jag gå och torka håret så att jag inte ser ut som ett troll i morgon, men jag slänger in dagens låt! (:


Scars by Papa roach

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0