No rubrik

Nu har sortebechs gått hem.
Jag och daniel gick först ner och köpte chips (mums!) Killen i kassan var fan mongo;

Kassakillen; Haru skaffat brud? (till daniel)
Daniel; Va?
Jag; jättekul *ge irriterad blick*
Kassakillen; haha, ni ser helt chockade ut.
Jag: Mhm!
Jag tog min växel och gick
Kassakillen: Hejdå! *jätteglad*
Daniel: Hejdå...
Jag: Hejdå!! *irriterat*

Jag och daniel är bara kompisar och vart det sen typ födseln - inget annat. Vissa verkar inte förstå det -.-' suck.

Men iallafall, resten av kvällen satt vi och drogade spel på www.y8.com , haha no lifer! 


                             Daniel och jag XD
 



Ciao!

Kommentarer
Postat av: daniel :D

haha cp bild på mig med chipsskålen XD

2010-01-18 @ 21:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0