Shopping

När jag får mina pengar (1050 kr) ska jag shoppa, shoppa, shoppa!
Jag behöver;

* Tjocktröja
* En vanlig tröja/t-shirt
* Jeans
* Mascara
* BH
* Skor
* Strumpor (!)

Sen såg jag en fin tröja/kofta på H&M som jag vill ha också, men jag har kommit fram till att mina pengar inte räcker! Katastrof O: Får väl lösa det på något sätt.. kanske tigga lite av mamma och pappa? (a)

Hörde nyss två kraftiga smällar utifrån, undra vad dom kom från... Hörde inte riktigt för hade musik i öronen, men blev ändå rädd o.o

Men... ska försöka sova nu, så att jag inte sover bort hela dagen i morgon ^.^

Godnatt! (:






Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Höhö tackar :) Jora den var väl bra, lite seg bara :) men gillar man maffia gäng som tjänar svarta pengar och så går allt åt helvete så kan man ju se den ;)

2010-01-17 @ 11:39:40
URL: http://emzhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0