HEMMA!

Har varit på landet hela veckan så det är anledningen till att jag inte bloggat. Kom hem runt fyra och var as trött, men nu är jag pigg igen ;) Blev vääldigt förvånad när jag fick se att det förra inlägget har 18 kommentarer - av olika personer! :) Jätte kul!

Ska väl ta och berätta om veckan.
Både måndag och tisdagen satt jag mest och drogade the sims 3 och glodde på tv. Sen på onsdagen åkte vi till Dollarstore en affär som tillochmed var billigare än ÖB, där köpte vi naturgodis (a och sen åkte vi tillbaka till huset och daniel satte sig och drogade WoW och jag The Sims, hah. Sen på torsdagen var det dags för skidor och det var jättekul! Super fint väder, fast lite blåsigt och mina pjäxor satt perfect, haha x) Åkte typ bara blåa backar, eftersom jag suger på att åka skidor, och daniel blev sur för att jag inte ville pröva någon röd ;) På fredagen skulle vi också åka skidor men jag blev sjuk, suuuper ont i magen. Så stannade i huset med mamma. Sen har vi mest glott på tv och suttit och spelat. Jävligt skön vecka. Har studiedag i morgon också, yey! Fast sen blir det ju skola på tisdag igen, DET SKA BLI SÅÅÅ ROLIGT, not.
Tog iallafall lite bilder i veckan som jag tänkte slänga upp.
See ya!


                                Naturgodis ;)


                           Daniel & jag i liften ^^


                             ehm... skidor :D



                                     Daniel



                    Min kära kusin och syster ;p



                             Felix goes fjortis! (;


                                Ego (a) ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0