Morning

Helluuw och godmorgon!
Vaknade för en stund sen och har precis ätit frukost.
Har märkt en skum sak o; Jag brukade ha runt 5-10 besökare om dagen, men den här veckan (när jag inte bloggat alls) har jag haft 30-70, inte för att jag klagar då ;) Iförsig är jag medlem på bloggtrafik, där man får läsare gratis, men har vart medlem jätte länge och nästan aldrig fått några besökare. Jaja, sidan har väl börjat funka då da ;) Jävligt bra sida om man vill ha mkt läsare, bli medlem vetja ;)

                              (klicka på bilden för att komma till sidan)



Idag ska jag bara sitta hemma och ta det lungt, är förkyld igen, suck. Men det blir nog skönt med en chill dag! ;)
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Din beundrare

krya på dig darling

2010-03-08 @ 15:10:39
Postat av: Anonym

Hejhej :D är allt bra?<3 hihi

2010-03-08 @ 15:36:22
URL: http://micahs.se
Postat av: Anonym

haha så blri det på mig också, när jag inte bloggar får jag massa besökare om dagen annars får jag typ 5-15 typ . :P

bloggtrafiken är lite konstig på mig med ibland, får typ inteså många besökare jag ska, men det tar väll tid :P :)



lång kommentar det blev nu xD

2010-03-08 @ 16:29:45
URL: http://luniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0