Oops, inte bloggat sen i tisdags

Sorry, har bara inte orkat bloggat.
Såå.. vad har hänt sen i tisdags?
Har ju varit i skolan och haft det tråkigt. I torsdags drog jag och sarah hem till rosy och hjälpte henne måla om i hennes rum och jag gosade med hennes kattungar, suuper sööta *-* Och igår var det ju valborg.
Skulle först gå till IP med sarah och kanske rosy men dom skulle tydligen till stenhammar, så trodde jag skulle få sitta hemma och tråka på valborg men sen fick jag höra att emelie skulle dit med några, så jag hängde på :) Det blev jag, amanda, emelie, vicky, petra och linnea. Vi hade det ganska najs, jag vann en rosa hatt 8D eller nää... emelie vann den åt mig... fast alla fick en hatt om man failade, så.. ja XD
Men slänger upp lite bilder senare, för nu ska jag göra mig i ordning.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0